۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
تسهیلات توسعه‌ای از محل ارزش افزوده به روستاهای استان سمنان پرداخت شد
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان:

تسهیلات توسعه‌ای از محل ارزش افزوده به روستاهای استان سمنان پرداخت شد

سمنان- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه در هفت سال گذشته تسهیلات رونق و توسعه روستاها از محل ارزش افزوده به روستهای استان پرداخت شده است، گفت: تا کنون ۲۴۰ میلیارد تومان از این محل به روستاها پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی صمیمیان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در هفت سال گذشته تسهیلات خوبی به دهیاری های استان پرداخت شده است، بیان کرد: در این بازه زمانی ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات توسعه‌ای از محل ارزش افزوده به روستاهای استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه رونق و توسعه اقتصادی روستاها و همچنین تقویت دهیاری‌ها در زمره اهداف پرداخت این وام‌ها بوده است، افزود: این تسهیلات به منظور توانمند کردن روستاها و جلوگیری از مهاجرت پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان ابراز کرد: رونق و توسعه روستاها یکی از اولویت‌های دولت برای مقابله با مهاجرت جمعیت روستایی به سمت شهرها بوده است.

صمیمیان با بیان اینکه ۲۵۷ روستای استان سمنان دارای دهیاری هستند، گفت: دهیاری‌ها در طول سال خدمات خوبی را در روستاها ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۴۵ هزار و ۸۱۶ خانوار روستایی در استان سمنان طبق آخرین سرشماری شمارش شده‌اند، تاکید کرد: مجموعاً  ۱۴۱ هزار و ۸۵۸ نفر از جمعیت ۷۰۳ هزار نفری استان سمنان در روستاها ساکن هستند.

کد خبر: ۴۷٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha