۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
تمام راه‌های آسیب دیده لرستان بازسازی می‌شود/ اجرای ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی
معاون وزیر راه و شهرسازی:

تمام راه‌های آسیب دیده لرستان بازسازی می‌شود/ اجرای ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی

لرستان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هزار میلیارد تومان قرارداد بهسازی راه در مناطق سیل‌زده لرستان اجرا خواهد شد، گفت: تا پایان امسال همه راه‌های مناطق سیل زده لرستان بازسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالهاشم حسن نیا عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت مناطق سیل زده پلدختر که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: سیل ۹۸ که همراه با بارش، رانش و طغیان رودخانه‌ها بود، خسارات زیادی به راه‌های لرستان وارد کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۱۰ کیلومتر از راه‌های لرستان بهسازی و بازسازی شده است، افزود: عملیات بازسازی ۱۱۸ دهنه پل به طول هزار و ۴۵۰ متر نیز انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: ضمن ساماندهی رودخانه کشکان به طول ۱۱ کیلومتر، شانه‌های محور خرم‌آباد - پلدختر به طول ۲۲ کیلومتر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه روند بازسازی‌ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان سال پل‌های بزرگ ایجاد می‌شود؛ همچنین هزار میلیارد تومان قرارداد بهسازی راه در مناطق سیل‌زده لرستان اجرا خواهد شد.

حسن نیا با بیان‌ اینکه تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان از طلب پیمانکاران پرداخت شده است، گفت: مابقی مطالب هم پرداخت می‌شود تا مشکلاتی که در اثر سیل برای راه‌های استان ایجاد شده تا پایان سال برطرف شود.

کد خبر: ۴۷٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha