۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
کسب و کارهای آسیب رسان به محیط زیست، اجازه فعالیت ندارند
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران:

کسب و کارهای آسیب رسان به محیط زیست، اجازه فعالیت ندارند

شفیعی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران در گفتگو با رادیو تهران گفت: به کسب و کارهایی که برای محیط زیست استان تهران آسیب وارد می کنند مجوز فعالیت نمی‌دهیم.

به گزارش بازار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران درباره اولویت های ده گانه جهش تولید در نظر گرفتن اولویت های ده گانه از جمله توسعه دولت الکترونیک، توسعه کارگاه‌های تولیدی خرد و کوچک، اشباع بازارهای داخلی از کالای ایرانی، توسعه بازارهای صادراتی و... برای تسهیل روند جهش تولید را یکی از اقدامات این سازمان خواند.

شفیعی افزود: در نظر گرفتن اولویت ها، منجر به شناسایی ۴۳ پروژه در راستای کمک به جهش تولید شد. در استان تهران، تمرکز ما بیشتر بر افزایش تولید در جهت پشت سر گذاشتن بخشی از تحریم های ظالمانه است که در قالب تفاهم نامه جهش تولید در چند روز گذشته به ما ابلاغ و روند تخصیص اعتبار آن بالغ بر هزار میلیارد تومان آغاز شده است. در بخش کشاورزی نیز با رویکرد افزایش بهره‌وری در تولید در جهت تامین امنیت و استقلال غذایی جامعه، اقداماتی صورت گرفته است که در وسعت کم بیشترین بازده در تولید محصولات کشاورزی را داشته باشیم.

وی مراجع های بالادستی را مسئول موانع موجود در ایجاد کسب و کار دانست و افزود: کمیته ای در وزارت امور اقتصادی برای برطرف کردن موانع تولید و کسب و کار تشکیل شده است. سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نقش فعالی در این کارگروه دارد و با نقش نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور، به موارد مربوط به حوزه اختیارات خود رسیدگی می‌کنیم.

شفیعی افزود: در استان تهران برای ایجاد کسب و کارهای جدید با مشکل محیط زیستی مواجه هستیم. برخی کسب و کارها هستند که با شروع کار به محیط زیست آسیب جدی وارد می‌کنند به این دسته از کسب و کارها اجازه فعالیت نمی دهیم.

کد خبر: ۴۷٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha