۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
 تمام شهرها و روستاهای مازندران مقصد گردشگری است
معاون استاندار مازندران:

تمام شهرها و روستاهای مازندران مقصد گردشگری است

تنکابن- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تمامی شهرها و روستاهای استان مقصد گردشگری است و باید برای رونق گردشگری برنامه ریزی کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی رازجویان عصر دوشنبه در شورای اداری تنکابن با اظهار اینکه تمامی مناطق استان مقصد گردشگری است، بر لزوم برنامه ریزی برای رونق دوباره گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: مسافران و مردم استان باید مازندران را مانند خانه های خود بدانند و در حفظ طبیعت آن کوشا باشند.

وی با اشاره به برگزاری مانور ساحل پاک و پاکسازی سواحل در استان اظهار داشت: این طرح در راستای اجرای شعار مازندران پاک اجرایی شده است.

وی همچنین بر لزوم برنامه ریزی و برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تاکید کرد و گفت: جلوگیری از تعرض به عرصه های ملی و تخریب جنگل نیازمند عزم ملی و تلاش همه مسئولان امر است.

رازجویان زباله و پسماند را از مشکلات استان بیان کرد و با اشاره به تاسیس سازمان مدیریت پسماند اظهار امیدواری کرد که برای مدیریت یکپارچه پسماند برنامه ریزی شود.

سید امیر حسینی جو فرماندار تنکابن نیز ساخت سد ازارود را برای تامین منابع آبی شهرستان مهم دانست و گفت: در حال حاضر منبع تامین و تغذیه آب ۲۰۰ روستای شهرستان از چاه و چشمه است.

وی همچنین از نصب دکل مخابراتی در ۱۵ نقطه شهرستان برای ارتقای کیفیت مخابراتی خبر داد.

کد خبر: ۴۷٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha