۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
بورس املاک و جذب سرمایه مردمی
موسس بورس املاک عنوان کرد

بورس املاک و جذب سرمایه مردمی

بان، موسس بورس املاک گفت: با آغاز پذیره نویسی بورس املاک و پروژه ها مردم می توانند از سود حاصل از ساخت و سازهای املاک منتفع شوند.

به گزارش بازار، حسن بان، موسس بورس املاک، مسکن را جدا از دیگر اقلام بازار ندانست و این تورم را همگانی خواند و افزود : این بورس در حقیقت، بورس املاک و پروژه ها است و به اشتباه به آن بورس مسکن گفته می‌شود. در واقع پروژه های تامین شده توسط دولت و پیمانکاران در حال حاضر با تأسیس این بورس به دست مردم افتاده و می‌توانند از ساخت پروژه و درآمدهای حاصل از آن منتفع شوند.

وی افزود: ما از نظر بازار بورس و پروژه های آب، برق، گاز و انبوه سازی همچنان در حال توسعه هستیم و تا به این لحظه زیرساخت قابل اعتمادی برای مردم وجود نداشته است. به عنوان مثال می توان به انبوه سازان و برج سازانی اشاره کرد که بدون ضابطه از مردم پول می گیرند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند.

موسس بورس املاک با اشاره به جذب سرمایه های مردمی در این حوزه اظهار داشت: با ایجاد فضای قابل اطمینان در بازار، مردم به سمت سرمایه گذاری و کسب سود جذب خواهند شد و می‌توانند وارد پروژه های ساخت و ساز شوند.

وی درباره بازه زمانی راه اندازی بورس املاک خاطرنشان کرد: حتی راه اندازی یک شرکت کوچک در ایران بین ۶ ماه تا یک سال زمان می‌برد و نهادی مانند بورس و اوراق بهادار باید برای تاسیس بورس املاک و پروژه ها از جاهای مختلفی مجوز دریافت کند و بسیاری از این مجوزها در وزارت اقتصاد و سازمان بورس و اوراق بهادار در حال بررسی است. انتظار ما این بود که پذیره‌نویسی ها از مهرماه آغاز شود؛ اما با توجه بررسی های انجام شده در ارکان مختلف، کمیته موسس زمان پذیره‌نویسی را آبان ماه پیش بینی کرده است. پس از طی این روند، پذیرش پروژه ها و املاک به طور خوشبینانه از دی و یا بهمن ماه آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۴۷٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha