۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
ارائه شماره حساب بانکی مستمری‌بگیران در سامانه تامین اجتماعی
به منظور توسعه خدمات غیرحضوری در هرمزگان محقق شد؛

ارائه شماره حساب بانکی مستمری‌بگیران در سامانه تامین اجتماعی

هرمزگان- سرپرست اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: به منظور توسعه خدمات غیرحضوری در استان ارائه شماره حساب بانکی مستمری‌بگیران در سامانه تامین اجتماعی محقق شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان، عباس اکبری در این خصوص اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات غیرحضوری به مستمری‌بگیران، کاهش مراجعات غیرضروری و افزایش رضایتمندی مخاطبان و همکاران، امکان ارائه شماره حساب بانکی توسط مستمری‌بگیران، در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir ایجاد شده است.

وی افزود: مستمری‌بگیران می‌توانند با ورود به سامانه مذکور با کد کاربری و رمز عبور مختص خودشان و از طریق منوی مستمری‌بگیران، گزینه «اعلام شماره حساب بانکی ویژه مستمری‌ بگیران»، نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال آن برای شعبه محل دریافت مستمری اقدام کنند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان بیان داشت: ثبت شماره حساب بانکی توسط مستمری‌بگیر در سامانه و پذیرش یا عدم پذیرش آن توسط شعب سازمان تامین اجتماعی، از طریق ارسال پیامک به آنها اطلاع‎رسانی می شود.

اکبری گفت: در حال حاضر بیش از ۵۱ هزار نفر مستمری بگیر در این استان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند که با احتساب افراد تحت تکفل آن‌ها، جمعیتی بالغ بر به ۹۰ هزار نفر را شامل می شود.

کد خبر: ۴۷٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha