۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
برخورد با ۲۲ واحد گرانفروش مواد شوینده در البرز
رئیس صمت البرز خبر داد

برخورد با ۲۲ واحد گرانفروش مواد شوینده در البرز

کرج- رئیس صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به گرانفروشی برخی فروشگاههای بزرگ در زمینه مواد شوینده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۵۱۸ مورد بازرسی صرفاً برای بررسی قیمت مواد شوینده در استان انجام شده و با ۲۲ واحد متخلف برخورد قانونی صورت گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی با بیان اینکه هیچ فروشگاه و مغازه‌ای حق ندارد کالایی را گرانتر از نرخی که روی آن درج شده به فروش برساند، افزود: این کار تخلف محرز است و در صورت شناسایی واحد گرانفروش، اقدامات قانونی لازم انجام می شود.

ربیعی با اشاره به گرانفروشی برخی فروشگاههای بزرگ در زمینه مواد شوینده توضیح داد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۵۱۸ مورد بازرسی صرفاً برای بررسی قیمت مواد شوینده در استان صورت گرفته و با ۲۲ واحد متخلف که اغلب فروشگاه زنجیره‌ای بوده اند برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: متاسفانه نوسانات نرخ ارز، تاثیر خود را بر واردات برخی مواد اولیه گذاشته است اما این دلیل نمی‌شود که فروشندگان، نرخ درج شده روی کالای خود را خط زده و یا برچسب جدید قیمت تهیه کرده و روی کالا بچسبانند.

ربیعی تصریح کرد: نظارت و بازرسی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اولویت است که روزانه رصد می‌شود اما از شهروندان ارجمند نیز تقاضا داریم هر گونه گرانفروشی را از طریق تلفن ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر: ۴۷٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha