۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
سیستمی شدن تشریفات و خدمات گمرکی، صادرات را تسهیل کرد
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

سیستمی شدن تشریفات و خدمات گمرکی، صادرات را تسهیل کرد

سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه سیستمی شدن تشریفات و خدمات گمرکی صادرات را تسهیل کرده است، گفت: این کار همچنین باعث افزایش صادرات و تسهیل در امور ارباب رجوع می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس گلرو در دیدار شامگاه یکشنبه با مدیرکل گمرک استان سمنان به میزبانی دفتر خود، با بیان اینکه الکترونیکی و سیستمی شدن تشریفات و خدمات گمرکی کار بسیار بزرگ و ارزنده‌ای در گمرک است، بیان کرد: تسهیل صادرات یکی از مسائل مثبت در این راستا است.

وی افزود: این اقدام ویژه همچنین باعث افزایش صادرات و تسهیل در امور ارباب رجوع می شود و بین صادر کنندگان نیز رغبت بیشتری ایجاد خواهد کرد.

عضو خانه ملت در خصوص ایجاد بندر خشک  در استان سمنان نیز بیان کرد: پیگیری های این حوزه می تواند منجر به ایجاد یک کار بزرگ در سطح منطقه شود زیرا سمنان ظرفیت های عظیم تولیدی دارد.

مدیرکل گمرک استان سمنان نیز در این دیدار گفت: تصویب قوانین و مقررات در مجلس شورای اسلامی به گونه ای باشد که سرمایه گذاران و تولید کنندگان بتوانند برای حداقل مدت پنج سال برنامه ریزی های لازم را برای خود داشته باشند.

علی سعدالدین بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور در سال جهش تولید، همه با هم درصدد حل مشکلات و روان سازی قوانین باشیم و با ارائه راهکار به نتایج بهتری دست پیدا کنیم تا صادرات کالا به نحو احسن انجام پذیرد.

کد خبر: ۴۷٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha