۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
 ۷۷ مسکن مددجویی مازندران با سیل تخریب شد/ تعمیر ۱۶۰۰ واحد
مدیرکل کمیته امداد مازندران مطرح کرد:

۷۷ مسکن مددجویی مازندران با سیل تخریب شد/ تعمیر ۱۶۰۰ واحد

سیمرغ - مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: سیل امسال ۷۷ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش را کامل تخریب کرد که ساخت این واحدها در برنامه قرار دارد.

رضا نوروزی به خبرنگار بازار گفت: به همت خیران و کمک بلاعوض کمیته امداد سه واحد مسکن برای مددجویان سیل زده سیمرغ ساخته و به آنان تحویل داده شد واین واحد های مسکونی به مساحت مجموعا به مساحت ۱۹۰مترمربع و در مجموع به ارزش ۲۵۷ میلیون تومان ساخته و به مددجویان تحت حمایت تحویل داده شد.

وی افزود: در سیل فروردین ماه امسال ۷۷ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت در استان کاملا تخریب شد که از این تعداد ۲۵ واحد مسکونی در سیمرغ دچار آسیب کلی  شده است و با همت خیران ۱۰ واحد مسکن برای مددجویان این شهرستان تاکنون ساخته و مابقی تا پایان سالجاری تکمیل و به مددجویان تحویل داده می شود.

نوروزی با اشاره به اینکه درسیل امسال ۴۱۹ واحد مسکونی به تعمیرات و بازسازی احتیاج داشت، تصریح کرد: از این تعداد ۴۶  واحد مسکونی مربوط به شهرستان سیمرغ  بوده و تاکنون تعمیرات همه واحد های مسکونی انجام شده است.

وی به ارائه خدمات عمرانی در سالجاری به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه ها ساخت ۱۰۷ واحد مسکن برای مددجویان ساکن در مناطق روستایی و ۸۴ واحد برای مددجویان مناطق شهری  بوده است که تاکنون ۱۲۴ واحد ساخته و مابقی تا پایان امسال تکمیل و به مددجویان تحویل داده می شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: تعمیر و بازسازی هزار و ۶۵۹ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت استان از دیگر برنامه های این نهاد بوده که تاکنون ۱۲۰۰ واحد تعمیر و بازسازی و به  سایر واحد ها نیز تا پایان سال این خدمات ارائه داده خواهد شد.

کد خبر: ۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha