۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
در کنار صنعتگران بخش ریلی هستیم
وزیر دفاع:

در کنار صنعتگران بخش ریلی هستیم

حاتمی، وزیر دفاع گفت: با تمام ظرفیت و امکانات خود در کنار صنعتگران بخش ریلی هستیم.

به گزارش بازار، امیر حاتمی در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی جهاد خودکفایی صنعت ریلی با تاکید بر اینکه با تلاش و همدلی و اتکا به منابع داخلی توانسته ایم ضربه محکمی بر نقشه‌های دشمنان بزنیم، گفت: با تمام ظرفیت خود نه برای کار اقتصادی و منفعت بلکه برای عبور از چالش‌ها و مشارکت در کار جهادی در کنار شما هستیم.

وی با اشاره به این که امروز ما با کوله باری از تجربه‌های مختلف ۴۰ ساله ملت ایران حرکت می‌کنیم، گفت: از چهل سال قبل که دشمن با تحمیل جنگ و تحریم برای از بین بردن ما تلاش کرد ما هم با اتکا به داخل و توان خود در مقابل دشمنان ایستادگی کرده ایم.

وزیر دفاع با بیان این که امروز تحریم‌ها نه برای این است که ما نتوانیم محصولی را وارد کنیم بلکه برای این است که نتوانیم محصولات خود را صادر کنیم، گفت: در همین تحریم‌های اخیر ادعا شده؛ کسی را در صنایع دفاع ندیده ام که بگوید دوباره تحریم شده ایم و کسی واهمه‌ای از آن ندارد.

امیر حاتمی با تاکید بر این که مجموعه وزارت دفاع با همه ظرفیت‌های خود برای عبور از تحریم‌ها در کنار شما ایستاده است، گفت: واقعیت این است که ما در این بخش با تلاش شما از تحریم‌ها عبور کرده ایم و همین که قطارهای ما حرکت می‌کنند و وابسته به خارج نیست این نشان از عبور از تحریم‌ها در این بخش است و ما نیز تا آخرین لحظه در کنار شما هستیم و در یک سنگر با هم تلاش می‌کنیم.

کد خبر: ۴۶٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha