۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای اصلاح شبکه برق مشگین شهر - مرادلو هزینه شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای اصلاح شبکه برق مشگین شهر - مرادلو هزینه شد

اردبیل - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: برای اجرای مانور جهادی تعمیرات برق مسیر مشگین شهر - مرادلو،  یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین قدیمی صبح یکشنبه در حاشیه آغاز مانور جهادی تعمیرات برق در مشگین شهر اظهار داشت: برای اجرای مانور جهادی تعمیرات برق مسیر مشگین شهر - مرادلو،  یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان هزینه شده است که این مانور در مسیر پست ۶۳ کیلوولت مرادلو در حال انجام است تا افزایش و بهبود شبکه برق مشگین و رضایت مشترکین را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بابیان اینکه در این مانور یک دستگاه اتوبوستر در راستای افزایش ولتاژ و رفع ضعف برق منطقه به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان خریداری و نصب‌شده است، گفت: شرکت توزیع برق استان اردبیل در راستای تأمین برق مستمر و پایدار، افزایش قابلیت اطمینان و تاب‌آوری شبکه، کاهش خاموشی‌ها، جلب رضایتمندی مشترکین و ارتقا آمادگی همکاران در مقابله با بحران، این مانور جهادی را برگزار می‌کند.

وی افزود: در این مانور ۳۸ اکیپ و ۲۰۲ نفر حاضر هستند که تعویض مقرهای معیوب، اصلاح تیرهای فرسوده و کجی آن‌ها و افزایش ظرفیت نیرورسانی با تعویض سطح مقطع سیم‌های ابتدای فیدرها از جمله اقدامات انجام‌ شده در این مانور می‌باشد.

قدیمی بیان کرد: این برنامه اولین مانور جهادی تعمیرات در سطح استان است و در اواخر ماه آینده مانور دیگری در دو فیدر چهار شمالی و فیدر چهار جنوبی شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

در این مانور همچنین ناصر عبدالهیان معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل نیز با بیان اینکه یکی از مشکلات برق مشگین شهر به‌ویژه مسیر این شهر تا مرادلو ناپایداری خط است، افزود: در این مانور با شناسایی علل و عوامل این عارضه سعی کردیم اقلام مورد نیاز برای حل مشکل تأمین و با فراخوان اکیپ‌های عملیاتی امروز در مشگین شهر کار اصلاح انجام شود.

وی افزایش پایداری و تاب‌آوری شبکه را از اهداف اصلی برگزاری این مانور عنوان کرد و گفت: بعد از اتمام عملیات،  شاهد حذف نوسانات ولتاژ برق به‌ویژه در شرایط جوی طوفانی و بارش‌ها خواهیم بود تا رضایت مشترکان را شاهد باشیم.

کد خبر: ۴۶٬۹۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha