۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
واریز یک میلیون تومان به حساب مرز نشینان خراسان جنوبی
معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد

واریز یک میلیون تومان به حساب مرز نشینان خراسان جنوبی

بیرجند - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز مبلغ یک میلیون تومان به حساب مرزنشینان استان واریز می‌شود که نسبت به مراحل قبلی افزایش چشمگیر دارد.

به گزار ش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مشیرالحق عابدی افزود: این دومین مرحله در سال جاری است که رقمی تحت عنوان «عواید حاصل از فروش سوخت» امروز (یکشنبه) به حساب مرزنشینان واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه امسال و تا این لحظه سوخت مرزنشینان فروشی نداشته اما با پیگیری‌های شخص استاندار، در این مرحله بیش از مراحل قبلی و رقم یک میلیون تومان به مرزنشینان اختصاص یافت. 

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: رقم تعیین شده در قالب عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینان در مراحل قبلی ۷۱۴ هزار تومان بوده که در این مرحله افزایش چشمگیری دارد. 

وی ادامه داد: در این مرحله نیز همچون مراحل گذشته، اهالی ساکن در ۶۹ روستای شهرستان‌های مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه مشمول دریافت این مبلغ هستند. 

عابدی اظهار امیدواری کرد که با تلاش و پیگیری‌های استاندار، پرداخت عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینان همچنان ادامه داشته باشد.

وی گفت: پرداخت مبالغی در راستای کمک به مرزنشینان در ماندگاری جمعیت در مرزها و جلوگیری از مهاجرت این قشر زحمتکش بسیار مؤثر است.

کد خبر: ۴۶٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha