۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
روزانه ۵۰۰ هزار ماسک در قم تولید می‌شود/ کمبود روغن نباتی نداریم
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

روزانه ۵۰۰ هزار ماسک در قم تولید می‌شود/ کمبود روغن نباتی نداریم

قم - سیجانی، رئیس سازمان صمت قم از تولید روزانه ۵۰۰ هزار ماسک در قم خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰ میلیون ماسک تولیدی ذخیره سازی شده است که این رقم بیش از نیاز استان است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت قم، محمود سیجانی با اشاره به تولید و توزیع ماسک در قم گفت: بنا به تصمیم استان ادارات دولتی اجازه ذخیره ماسک دارند، دانشگاه علوم پزشکی نیز برای ۴ ماه ذخیره ماسک دارد، همچنین در صورت نیاز به دیگر استان‌ها ۵ میلیون ماسک ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه توان تولید ۵۰۰ هزار ماسک در روز داریم خاطرنشان کرد: داروخانه‌ها و دیگر عرضه‌کنندگان ماسک در استان باید تک نرخی به مبلغ ۱۳۰۰ تومان عرضه کنند.

سیجانی درباره کمبود روغن نباتی در استان گفت: برای تأمین روغن خام در کارخانجات کشور مشکل داشتیم که با کمی افزایش قیمت مواد اولیه آن‌ها تأمین شد در حال حاضر برای مصرف خانگی مشکلی نداریم اما در مصرف صنعتی پیگیر مشکل هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به موضوع تأمین تخم مرغ اشاره کرد و افزود: برای تخم مرغ ۲ نوع قیمت فله‌ای و کیلویی ۱۴۵۰۰ و هر قیمتی بیش از آن گرانفروشی است که شهروندان در صورت مواجهه با افزایش قیمت‌ها آن را به مراجع مربوطه اطلاع دهند.

کد خبر: ۴۶٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha