۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
۳ هزار تن گاز مایع در روستاهای زنجان توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

۳ هزار تن گاز مایع در روستاهای زنجان توزیع شد

زنجان- حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت: طی سالجاری بیش از سه هزار تن گاز مایع در روستاهای استان توزیع شده است. 

حمدالله حبیبی در گفتگو با خبرنگاربازار، در خصوص تامین نفت سفید روستاهای صعب العبور زنجان گفت: ۴۰۰ روستای صعب العبور و دور با بیش از ۲۷ هزار خانوار روستایی در استان گاز رسانی انجام نشده و از نفت سفید استفاده می کنند. 

وی به توزیع گاز مایع در روستاهای زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: طی سال گذشته دو هزار و ۶۲۰ تن گاز مایع درسطح روستاهای استان توزیع شد. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت: طی سالجاری هم بیش از  سه هزار تن گاز مایع در روستاهای استان توزیع شده است. 

حبیبی با بیان اینکه برای سوخت رسانی در پاییز و زمستان این روستاها در استان زنجان مشکلی نداریم، ابراز داشت: در ماه بیش از ۴۶ کیلوگرم سهمیه گاز مایع در کارت بانکی سرپرستان خانوار روستایی در استان شارژ می‌شود.

وی تاکید کرد: اولویت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان تأمین مستمر سوخت روستاییان غیر بهره مند از گاز طبیعی در فصل سرد و مناطق  صعب العبور  است و مشکلی در زمینه تامین نفت و گاز مایع نداریم. 

کد خبر: ۴۶٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha