۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
ورود کنسرسیوم بانکی به تکمیل و ترمیم مجتمع های آبرسان سربیشه
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس مطرح کرد:

ورود کنسرسیوم بانکی به تکمیل و ترمیم مجتمع های آبرسان سربیشه

بیرجند-نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری های برای ورود کنسرسیوم بانکی در جهت تکمیل و ترمیم مجتمع های آبرسانی سربیشه خبر داد.

مصطفی نخعی در گفت و گو با بازار با اشاره به مشکلات پیش روی حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه بیان کرد: رسیدگی به مشکلات معیشتی و ایجاد اشتغال مستمر ار اهمیت بالایی برخوردار بوده که همواره باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون در ایجاد زیرساخت ها در روستاهای مختلف تلاش های زیادی انجام شده است، افزود: هر چه زیرساخت ها اعم از جاده، آب و گاز بیشتر شود علاقه مندی برای ماندگاری روستاییان و برگشت به روستاها افزایش می یابد. 

نخعی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ضامن توسعه پایدار است، اظهار کرد: امید است بتوانیم با اشتغال مستمر نهضت بازگشت به روستاها را نهادینه کنیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت آبرسانی به روستاها بیان کرد: در حال حاضر تعداد زیادی مجتمع آبرسانی ناتمام در شهرستان سربیشه وجود داشته و بخش قابل توجهی هم نیازمند بازسازی و ترمیم هستند.

وی ادامه داد: با استاندار و وزارت نیرو تلاش می کنیم کنسرسیوم بانکی در کنار وزرات نیرو ورود کند تا مبلغ قابل توجهی به تکمیل و ترمیم مجتمع های آبرسانی اختصاص دهند که مراحل پایانی اش را طی می کند. 

کد خبر: ۴۶٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha