۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
احداث واحدهای تولیدی و آبزی پروری در شهرستان مراغه
معاون استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

احداث واحدهای تولیدی و آبزی پروری در شهرستان مراغه

مراغه- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه از احداث واحدهای تولیدی و آبزی پروری در شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدعلی موسوی حسینی امروز شنبه در نشست بررسی مشکلات بخش شیلات مراغه که با حضور مدیر شیلات استان و مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری مراغه برگزار شد بر رفع موانع سرمایه‌گذاری در شهرک شیلات این شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مراغه ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در تمامی زمینه ها و به خصوص شیلات و پرورش ماهی دارد، ادامه داد: باید با کاهش بروکراسی های اداری زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنیم.

موسوی در ادامه با بیان اینکه باید اقدامات مناسبی برای صدور مجوزهای لازم از سوی نهادهای متولی امر انجام شود، گفت: رفع موانع سرمایه‌گذاری در شهرک شیلات شهرستان ضروری است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران بخش شیلات مراغه آماده سرمایه گذاری هستند، گفت: هدف گذاری نهایی برای تولید دو هزار تن ماهی در شهرک شیلات مراغه درحال انجام است.

گفتنی است تاکنون ۱۴ نفر از سرمایه گذاران در بخش شیلات مراغه موافقت اصولی و دو نفر دیگر نیز پروانه تاسیس واحد تولیدی در این شهرک را دریافت کرده اند.

کد خبر: ۴۶٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha