۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
پرداخت ۵.۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به موسسات گردشگری همدان
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان اعلام کرد:

پرداخت ۵.۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به موسسات گردشگری همدان

همدان - خاکسار؛ معاون گردشگری اداره کل صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استان همدان از پرداخت ۵.۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به موسسات گردشگری همدان خبر داد.

علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار بازار از پرداخت ۵.۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به مؤسسات گردشگری همدان خبر داد و بیان کرد: تعداد ۳۱ اقامتگاه بوم‌گردی در استان همدان دارای پروانه معتبر هستند که به‌سبب شیوع ویروس کرونا در حال حاضر تعداد ۲۶ اقامتگاه فعال بوده و مابقی تعطیل شده اند.

معاون گردشگری اداره کل صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استان همدان با بیان اینکه بیشتر خانه‌های بوم‌گردی استان همدان در شهرستان بهار تمرکز دارد، عنوان کرد: به‌جز شهرستان نهاوند در تمامی شهرستان‌های استان همدان، خانه‌های بوم‌گردی وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد ۱۸۰ واحد و تأسیسات گردشگری در استان همدان ۶۶ واحد برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت‌نام کرده‌اند که این ۶۶ واحد، تعداد ۷۴۵ نفر جمعیت را تشکیل می‌دهند؛ گفت: تسهیلات پرداختی موردتایید در این راستا برابر ۱۰ میلیارد تومان است که از این میزان پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

خاکسار با بیان اینکه به‌سبب بیمه نبودن افراد فعال در خانه‌های بوم‌گردی، امکان دریافت تسهیلات کرونایی برایشان وجود نداشت، عنوان کرد: از تعداد ۶۶ مؤسسه گردشگری که درخواست تسهیلات کرونا داده اند، تنها چهار یا پنج مورد آن را اقامتگاه‌های بوم‌گردی تشکیل داده‌اند که این موارد نیز از تسهیلات کمی برخوردار شده‌اند.

کد خبر: ۴۶٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha