۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی در بخش کشاورزی استان همدان
معاون جهادکشاورزی استان همدان اعلام کرد:

پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی در بخش کشاورزی استان همدان

همدان - معاون اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از پیش‌بینی سرمایه‌گذاری یک هزار میلیاردی در بخش کشاورزی همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان، محمدرضا شهسواری از سرمایه‌گذاری ۲۶۳ میلیارد تومانی در بخش کشاورزی در شش ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۵۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان همدان صورت گرفت که ۳۰۶ نفر اشتغالزایی به همراه داشت.

وی با تأکید بر اینکه روند رشد اقتصادی بخش کشاورزی مثبت است، افزود: با وجود تمام مشکلات و بحران‌های اقتصادی و کرونایی خوشبختانه بخش کشاورزی کمترین آسیب را دیده و در مجموع روند رشد مثبتی داشته به طوری که بخش اقتصادی با وجود رشد منفی بخش‌های دیگر سه درصد رشد داشته است.

شهسواری با بیان اینکه سال گذشته ۳۱ طرح صنایع کشاورزی در استان همدان اجرا شد، گفت: سال گذشته ۵۰ واحد گلخانه‌ای، ۶۱ واحد پرورش دام، پنج واحد پرورش طیور، ۱۹ واحد پرورش شیلات و آبزیان و یک واحد پرورش قارج در استان همدان ایجاد و ۱۶۸ پروانه صنعتی و ۲۵۵ پروانه کوچک روستایی در استان همدان صادر شد.

کد خبر: ۴۶٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha