۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
نوسان وال استریت در پی بازی‌های سیاسی ۲ حزب

نوسان وال استریت در پی بازی‌های سیاسی ۲ حزب

شاخص داوجونز در معاملات روز جمعه توانست با افزایش همراه شود در حالی که امیدواری نسبت به کمک های مالی جدید برای بازگشت توان اقتصادی آمریکا موجب بهبود عملکرد وال استریت شد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شاخص داوجونز با رشد ۰.۵ درصدی همراه شد و شاخص اس اند پی نیز ۰.۸  درصد مثبت  و شاخص نزدک با رشد ۱.۳ درصدی مواجه شد.

میچ مک کونل، سناتور جمهوری خواه تگزاس در این خصوص اظهار داشت: یک بسته محرک مالی دیگر نیز تا سه هفته آینده در کشور اجرایی می شود.

این در حالی است که، رئیس جمهور آمریکا پس از خروج از بیمارستان رایزنی ها را در خصوص بسته محرک مالی به اتمام رساند و آن را بی نتیجه ارزیابی کرد.

 میزان ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا رو به افزایش است و این ویروس پس از سرایت به کاخ سفید به سناتورها، مقام های نظامی این کشور و اعضای پنتاگون نیز نفوذ کرده است.

دونالد ترامپ، دلیل بی نتیجه ماندن این بسته را تصمیم های نانسی پلوسی، از حزب دموکرات دانست و اعلام کرد بسته حزب دموکرات برای مبارزه با کرونا پر از جرایم مالی است.

کارشناسان معتقدند که آمریکا بدون بسته محرک مالی، بهبودی در اوضاع اقتصادی نخواهد داشت و همچنان میزان نیروی بیکار در این کشور، بیداد می کند.

اما با خبر افزایش میزان بودجه مبارزه با ویروس کرونا در کاخ سفید، قیمت سهام شرکت آمازون، اپل، آلفابت(گوگل) با رشد ۱ درصدی همراه شدند و قیمت سهام فیس بوک نیز افزایش یافت.

کد خبر: ۴۶٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha