۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
مدیریت شرکت «واگن پارس اراک»به زودی در اختیار «مپنا» قرار می گیرد
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب:

مدیریت شرکت «واگن پارس اراک»به زودی در اختیار «مپنا» قرار می گیرد

اراک- کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف قطعی واگذاری سهام دولت در شرکت واگن پارس که متعلق به شرکت گسترش و نوسازی صنایع ایران بود به شرکت مپنا گفت: مدیریت شرکت «واگن پارس اراک» به زودی در اختیار «مپنا» قرار می گیرد.

علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص نشست با وزیر صمت در خصوص مشکلات شرکت های آذرآب، هپکو و واگن پارس اظهار داشت: مهم ترین بحث در این نشست  موضوع واگذاری سهام دولت در شرکت واگن پارس که متعلق به شرکت گسترش و نوسازی صنایع ایران بود به شرکت مپنا تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: با مذاکرات و مباحث مطروحه و دستور وزیر قرار شد این قرار داد ابتدای هفته آینده ابلاغ شود و به زودی مدیریت شرکت واگن پارس اراک در اختیار مپنا قرار بگیرد و امیدواریم با سرمایه گذاری های جدید این شرکت و حمایت های مدیری و حقوقی شرکت مپنا از شرکت واگن پارس اراک شاهد رشد و بالندگی و رونق تولید در این شرکت باشیم.

کریمی با اشاره به اینکه دومین موضوع بررسی شده مربوط به مسائل آذرآب و طرح ها و پروژه های دنبال شده بود گفت: در این خصوص نیز تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد اقدامات لازم برای افزایش سرمایه شرکت آذرآب و عقد قرادادهای جدید هم در این شرکت انجام شود و به مسائل و مشکلات هپکو نیز پرداخته شد.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی افزود: با توجه به این که در ماه های اخیر سهام دولت در هپکو به سازمان تامین اجتماعی واگذار شده با عنایت وزیر صنایع و تاکید به سازمان ایمیدرو و شرکت های معدنی تابع این وزارت مقرر شد که قراردادها و توفقات اولیه ای که در خصوص واگذاری ساخت ماشین آلات معدنی و راه سازی و عمرانی با شرکت هپکو منعقد شده هر چه سریع تر نهایی شود و به قرارداد تبدیل شود و طی ماه های آینده شاهد رونق در شرکت هپکو باشیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امیدواریم با حضور سازمان تامین اجتماعی در شرکت هپکو و انتصاب مدیران شایسته و حمایت های مالی از آن شرکت شاهد حل مشکلات و رفع دغدغه کارگران صنایع اراک به ویژه هپکو و آذرآب و اگن پارس بوده و این پیگیری ها رونق تولید را در صنایع بزرگ اراک به ارمغان آورده همچنین افزایش اشتغال و جذب نیروهای جدید را در این سه شرکت و شرکت های صنعتی اراک را داشته باشیم.

کد خبر: ۴۶٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha