۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
شرکت تعاونی بوقلمون شمالغرب کشور برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

شرکت تعاونی بوقلمون شمالغرب کشور برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه اولین و تنها زنجیره تولید گوشت بوقلمون در کشور به مساحت ۳.۵ هکتار در استان زنجان فعال است، گفت: این شرکت تولیدی برای ۵۰۰ نفر  اشتغال ایجاد کرده است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اولین و تنها زنجیره تولید گوشت بوقلمون در کشور به مساحت ۳.۵ هکتار در استان زنجان فعال است، اظهار کرد: این شرکت تولیدی برای ۵۰۰ نفر  اشتغال ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: با راه اندازی واحدهای جدید شرکت تعاونی بوقلمون شمالغرب کشور  برای ۲۰۰ نفر دیگر هم در استان اشتغال ایجاد خواهد شد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: این شرکت تعاونی به عنوان هلدینگ صنعت پرورش بوقلمون شمال غرب کشور بوده و با تشکیل زنجیره و خوشه تولید بوقلمون، در حال حاضر ۴۰ واحد پرورش بوقلمون گوشتی و مادر را تحت پوشش  قرار داده است. 

یوسفی تاکید کرد: این تعاونی در زمینه تولید و پرورش جوجه بوقلمون، پرورش و تولید گوشت، کشتار و تولید کنسرو بوقلمون نیز فعالیت دارد و به کشورهای دیگر هم ارسال می کند. 

وی با بیان اینکه زنجان یکی از استان‌های موفق کشور در زمینه پرورش بوقلمون است، تاکید کرد: این استان اولین و تنها زنجیره تولید گوشت بوقلمون کشور را دارد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان ابراز داشت: در سال جهش تولید امیدواریم تولید این شرکت تعاونی بیشتر محقق شود. 

کد خبر: ۴۶٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha