۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
جابه جایی بیش از ۵ میلیون مرسوله توسط پست آذربایجان‌شرقی
مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی خبر داد

جابه جایی بیش از ۵ میلیون مرسوله توسط پست آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در توزیع موفق، گفت: در شش ماهه امسال پنج میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله توسط پست استان جابه جا شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پست آذربایجان‌شرقی، محمد پوربزرگ روز چهارشنبه به مناسبت روز جهانی پست در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه برتر در شاخص کیفیت از جمله توزیع به موقع، اظهار کرد: سال گذشته در بین هشت استان بزرگ، رتبه اول شاخص درآمد را کسب کردیم،

وی رسالت اصلی پست را توزیع به موقع و باکیفیت مروسوله ها عنوان کرد و گفت: به منظور توزیع به موقع و حداکثری، با تشکیل تیم های نظارتی و آموزش افراد، می خواهیم انتظار به حق مردم را برآورده کنیم.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی همچنین از کسب رتبه اول توزیع موفق با ۹۶.۵ درصد در ۶ ماهه امسال خبر داد و افزود: با استفاده از فناوری روز، نامه رسان ها مجهز به سیستم رهیاب شده اند و مرسوله ها از زمان توزیع نامه تا تحویل در درب منازل قابل رهگیری است.

پوربزرگ با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر کسادی کسب و کارها، گفت: با توجه به شیوع کرونا و افزایش خریدهای اینترنتی، حتی یک روز هم تعطیلی نداشتیم، بلکه در ایام تعطیل هم تمام مرسولات توزیع شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش از سنتی به نوین و گسترش تجارت الکترونیک خاطرنشان کرد: مردم از خدمات درگاه «ای بازار» ( فروشگاه اینترنتی ) به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی توسعه الکترونیک را جزو اهداف پست عنوان کرد و گفت: به همین منظور طرح ستاپ (سکوی تجارت الکترونیک پست) ایجاد شده است که استارتاپ ها می توانند با استفاده از این طرح گستره بازارشان را تا روستاها ببرند.

وی عدم دسترسی به بازارهای بزرگ و توزیع نامناسب را یکی از مشکلات تولید در روستاها و نیز توسط محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار دانست و افزود: شرکت پست آماده فروش و توزیع کالا و محصولات به سراسر کشور و نیز دریافت پول کالا به صورت آنلاین است.

مدیرکل شرکت پست آذربایجان شرقی با اشاره به ایجاد ۸۰۶ دفتر آی سی تی و ۹۰ نمایندگی پستی در روستاهای استان، خدمات دهی به روستاییان را جزو برنامه های سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد: آماده عقد قرارداد با روستاییان به منظور انجام خدمات نیابتی هستیم و به نیابت از روستاییان می توانیم محصولات بومی و استراتژیک آنها را در سراسر کشور به فروش برسانیم.

کد خبر: ۴۶٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha