۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱
بلندقامت اسپرت اما لوکس فرانسوی!  
پژو ۵۰۰۸ با ظاهری آراسته و زیباتر به خیابان‌ها قدم می‌گذارد

بلندقامت اسپرت اما لوکس فرانسوی!  

کراس‌اوور میان سایز پژو که بیش از یک دهه است روی خط تولید این خودروساز فرانسوی قرار دارد، نسخه جدید ۲۰۲۰ آن با چهره جدیدش معرفی شد.

بازار؛ گروه خودرو: کراس‌اوور میان سایز پژو که بیش از یک دهه است روی خط تولید این خودروساز فرانسوی قرار دارد و به بازار عرضه می‌شود، به تازگی نسخه جدید ۲۰۲۰ آن تنها پس از گذشت دو روز از معرفی نسخه فیس‌لیفت شده برادر کوچکتر خود یعنی ۳۰۰۸، با چهره جدیدش معرفی شد.
در نسخه جدید ۵۰۰۸، همانند موضوع قابل توجه در همه فیس‌لیفت‌ها، دماغه خودرو شامل چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر به‌طور کامل باز طراحی شده است و کاراکتری جذاب‌تر به این فرانسوی پر فروش بخشیده است.  


سبک طراحی چراغ‌های جلو با LED عمودی و جلوپنجره شش ضلعی و دماغه حجیم با ورودی‌های هوا درون سپر، ظاهری تهاجمی برای ۵۰۰۸ به ارمغان آورده است.  
همانند ۳۰۰۸، لوگو ۵۰۰۸ به عنوان یک المان ریترو(برگرفته از مدل‌های قدیمی) بر روی در موتور نصب شده و خطوط جلو نیز با حرکت به طرفین پوزه خودرو تا زیر چراغ‌های امتداد یافته است. در کنار این موارد طراحی پیوسته چراغ‌های عقب، سپر عقب و البته رینگ‌های جدید نیز این جراحی زیبایی را تکمیل می‌کند.  
از سوی دیگر در داخل اتاق، یک نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی در کنار نمایشگر داشبورد ۱۲.۳ اینچی همانند آنچه در برادر کوچکتر شاهد بودیم در کنار تنوع بیشتر تریم داخل برای این مدل نیز ارائه شده است.  


همچنین در نسخه GT Line امکان نصب رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی موسوم به سان فرانسیسکو وجود دارد. مهندسان شرکت خودروساز پژو برای بلندقامت میان سایز کراس‌اوور خود موتورهای بنزینی سه سیلندر ۱.۲ لیتری مجهزبه توربو با ۱۳۰ اسب‌بخار قدرت و یک موتور چهارسیلندر ۱.۶لیتری بنزینی ۱۸۰ اسب‌بخاری نیز تدارک دیده‌اند.  
البته یک پیشرانه دیزلی چهارسیلندر ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۳۰ اسب‌بخار و همچنین نسخه قدرتمند دیزلی دو لیتری چهارسیلندر توربوشارژ با قدرت ۱۸۰ اسب‌بخاری نیز در نظر گرفته‌اند.  
از امکانات ۵۰۰۸ جدید می‌توان به پوشش چرم صندلی‌های ناپا، سقف پانورامیک، سیستم کروز کنترل تطبیقی، سیستم دید در شب، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، سیستم حرکت بین خطوط، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.  


در حال حاضر شرکت پژو قیمت و زمان عرضه ۵۰۰۸ را اعلام نکرده اما آنچه که خبرها حکایت دارد این است که تا اواخر سال جاری میلادی این خودروساز فرانسوی نماینده بلندقامت جدید خود را در کلاس کراس‌اوورهای میان سایز روانه بازار اروپا می‌کند.

کد خبر: ۴۶٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha