۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
مرسولات پستی در استان سمنان ۵۳ میلیارد ریال درآمدزایی به همراه داشته است
مدیرکل پست استان سمنان:

مرسولات پستی در استان سمنان ۵۳ میلیارد ریال درآمدزایی به همراه داشته است

سمنان- مدیرکل پست استان سمنان با بیان اینکه مرسولات پستی در استان ۵۳ میلیارد ریال درآمدزایی به همراه داشته است، گفت: درآمدهای پست و تراکنش‌های اقتصادی این اداره کل در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایشی چشم‌گیر داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، نصرت الله مشیری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل پست استان سمنان از افزایش درآمدهای این اداره کل خبر داد و بیان کرد: مرسولات پستی در استان سمنان ۵۳ میلیارد ریال درآمدزایی به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه میزان تحقق درآمد های پست استان سمنان ۱۰۲ درصد برآورد شده که نشان از فعالیت خوب اقتصادی این اداره کل دارد، تاکید کرد: تعداد مرسولات پستی نیز در سال جاری نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

مدیرکل پست استان سمنان بیان کرد: میزان درآمدهای ۵۳ میلیارد ریالی پست سمنان در سال جاری در واقع ۵۲ درصد از کل هزینه‌های این اداره کل را تامین کرده است.

مشیری با بیان اینکه تعداد مرسولات پستی به خارج از کشور از مبداء استان از ۱۴۳ مورد در سال گذشته به ۳۱۲ مورد در سال جاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه شش‌ماهه نخست سال جاری ترافیک مرسولات و بسته‌های اینترنتی پستی استان ۸۸ درصد به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، گفت: دلیل عمده این استقبال و رغبت عمومی به خریدهای اینترنتی، شیوع بیماری کرونا بوده است.

کد خبر: ۴۶٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha