۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
استان سمنان رتبه یک را در تحقق بانکداری الکترونیک کسب کرد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان:

استان سمنان رتبه یک را در تحقق بانکداری الکترونیک کسب کرد

سمنان- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به کسب رتبه یک پست‌بانک سمنان در تحقق بانکداری الکترونیک گفت: در شرایط کرونایی تحقق دولت الکترونیک مهم‌ترین رویکرد وزارت ارتباطات و نهادهای تابعه است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید یاسر حسن‌پور پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه تقویت بانکداری مجازی و همراه در شرایط ویژه خطر کرونا ویروس یکی از اهداف اصلی و اساسی این اداره کل است، اظهار داشت: استان سمنان رتبه یک را در تحقق بانکداری الکترونیک کسب کرد.

وی با تأکید بر لزوم ارائه خدمات باکیفیت و پرسرعت به ارباب‌رجوع افزود: در شرایط کرونایی ضرورت توجه به استفاده از بانکداری همراه در بستر شبکه ملی اطلاعات بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به تسهیل دسترسی‌های لازم به اینترنت بانک و همراه بانک، پست‌بانک استان در سه ماه متوالی بیان کرد: ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق روستایی استان در این راستا به‌عنوان یک برنامه مهم در دست پیگیری است.

حسن‌پور بیان کرد: هوشمند سازی مدارس، نصب و ارتقای فنّاوری سایت‌ها در راستای بهبود آنتن دهی و پوشش اینترنت پرسرعت، دسترسی به شبکه ملی اطلاعات، ورود خدمات پیشخوان دولت به روستاها، ایجاد باجه‌های بانکی و تجهیز خودپرداز روستایی، تسهیلات اشتغال و کسب‌وکار ازجمله اقدامات مهم این نهاد در مناطق روستایی است.

وی دسترسی روستاهای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت تا پایان سال را از اهداف محوری این طرح بیان کرد و گفت: ایجاد دسترسی‌ها و امکانات لازم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به روستاها منجر به کاهش شکاف بیش‌ازپیش دیجیتال میان شهرها و روستاهای استان شده و افزایش رضایتمندی را برای روستاییان به همراه داشته است.

کد خبر: ۴۶٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha