۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
مشکلات شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس و صنایع فلزی و معدنی خلیج فارس رفع می‌شود
با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی؛

مشکلات شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس و صنایع فلزی و معدنی خلیج فارس رفع می‌شود

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی؛ مشکلات شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس و صنایع فلزی و معدنی خلیج فارس رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حیدری صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در محل شرکت پخش پالایش نفت بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: رفع موانع و مشکلات پیش روی بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی در کمترین زمان ممکن مهمترین رویکرد معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان است و تشکیل جلسات در محل بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی با هدف آشنایی با مشکلات این واحدها از نزدیک است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: شرکت پالایش نفت بندرعباس و منطقه ویژه صنایع فلزی و معدنی خلیج فارس نقش بسزایی در صادرات کشور دارند و رفع مشکلات این واحد های بزرگ به صورت ویژه در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی دنبال می شود.

گفتنی است، در این نشست، مسائل و مشکلات فی مابین شرکت پالایش نفت بندرعباس، اداره کل بنادر و دریانوردی استان و منطقه ویژه صنایع فلزی و معدنی خلیج فارس در خصوص اسکله نفتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بررسی و تصمیم‌گیری شد.

کد خبر: ۴۶٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha