۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
دهیاری‌های استان سمنان ۱۵ طرح آماده افتتاح دارند
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان:

دهیاری‌های استان سمنان ۱۵ طرح آماده افتتاح دارند

سمنان- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه همزمان با روز عشایر و روستا ۷۰ طرح روستایی و عشایری در سطح استان آماده افتتاح هستند که ۱۵ طرح آن مرتبط با دهیاری‌ها است، گفت: این طرح‌ها در حوزه زیرساخت‌ها، فضای سبز و ... افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی صمیمیان شامگاه سه شنبه در پایان نشست با آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این نشست مطالب مرتبط با روستاها و عشایر استان مطرح شد، بیان کرد: در راستای کمبودهای روستاها و عشایر مطالبی مطرح شد که استانداری سمنان در این رابطه تلاش های خوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث مطروحه در زمینه اشتغال زایی، تمین آب و بازگشت روستایی های مهاجر است، تاکید کرد: سه روستای استان سمنان هم اکنون به عنوان روستای فاقد بیکار شناخته می‌شوند که تلاش می‌کنیم این رویه در دیگر روستاهای استان نیز اجرایی شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: به مناسبت روز عشایر و روستا ۷۰ طرح روستایی و عشایری در سطح استان آماده افتتاح هستند که بخشی از اشتغال مرتبط با این اقشار را تامین خواهد کرد.

صمیمیان با بیان اینکه بخش دیگری از این طرح‌ها مرتبط با زیرساخت‌های مورد نیاز روستائیان و عشایر است، بیان کرد:  ۱۵ طرح آماده افتتاح دهیاری‌های استان در زمینه‌های مختلف مانند بهسازی و آسفالت معابر و احداث بوستان است

وی افزود: در بین طرح‌های قابل افتتاح  ۱۱ طرح مربوط به امور عشایری و ۱۱ طرح مربوط به بخش درمان و بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی شاهرود و سمنان در بخش‌های روستایی و عشایری است.

کد خبر: ۴۶٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha