۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
مشارکت و همراهی موثر اصناف در روند تصمیم گیری ها در حوزه بازار
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت مطرح کرد

مشارکت و همراهی موثر اصناف در روند تصمیم گیری ها در حوزه بازار

کلامی، سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: با توجه به مشارکت و همراهی موثر اصناف در روند تصمیم گیری‌ها در حوزه بازار، این مهم، همواره به عنوان یک راهبرد اساسی مورد نظر معاونت بازرگانی داخلی بوده است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، محمدرضا کلامی در نشست صمیمی اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف کشور با وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح ساختار تشکیلاتی حوزه اصناف در وزارت صمت و جایگاه مهم آن در میان تشکل های بخش خصوصی، افزود: بیش از ۳ میلیون واحد صنفی با ضریب اشتغال متوسط ۲.۵ نفر، حدود ۷ تا ۸ میلیون نفر را شاغل نموده و بالغ بر ۱۸ درصد از سهم GDP را به خود اختصاص داده است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در حوزه منابع مالی این تشکل دچار موانع و مشکلاتی است که با تأمین این منابع، حتی می توانیم از ظرفیت مناسب اصناف برای نظارت بر واحدهای تحت پوشش اعم تولیدی، توزیعی و خدماتی به بهترین نحو استفاده نماییم.

کلامی تصریح کرد: اصناف به عنوان یک بازوی اجرایی، همواره یاریگر دولت بوده و به ویژه در مقاطعی همچون دوره شیوع کرونا و یا طرح اصلاح قیمت بنزین کارکرد مفید خود را در مدیریت بازار به خوبی نشان داده اند که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۴۶٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha