۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
بازاریابی تخصصی و فضای دیجیتال در انتظار فرش ایرانی

بازاریابی تخصصی و فضای دیجیتال در انتظار فرش ایرانی

نشست تخصصی رئیس مرکز ملی فرش ایران با استاندار آذربایجان شرقی با هدف طرح مباحث بازرگانی داخلی و خارجی و ایجاد تحرک و تعامل بخش خصوصی برای افزایش صادرات و رفع مشکلات فرش ایرانی برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، حسن پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، فرش تبریز را یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های فرهنگی آذربایجان و ایران عنوان کرد و گفت: فرش جزو صنایع پیشران کشور است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بازاریابی و عرضه یکی از مهم‌ترین چالش‌های صنعت فرش تبریز است.

پورمحمدی با بیان این که فرش تبریز معرف ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی ایران است، افزود: با تغییرات صورت گرفته در عرصه اقتصادی، ایجاد جایگزین مناسبی برای ساز و کارهای سنتی صنعت فرش ضروری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به این که معرفی، شناخت و عرضه و توجه به سلیقه متقاضی در افزایش فروش، تاثیر زیادی دارد، گفت: اگر فرش صادر شود بسیاری از مشکلات از جمله بیمه، زنجیره تامین مواد اولیه حل خواهد شد.

رئیس مرکز ملی فرش ایران نیز در این نشست گفت: تبریز خاستگاه جهانی فرش دستباف از شما تقاضا می کنم فرش دستباف موضوع جلسات شما باشد.

فرح ناز رافع تصریح کرد: تقویت زنجیره تامین و تولید در دستور کار مرکز قرار دارد.

وی افزود: در فرش دستباف باید از بازاریابی تخصصی و فضای دیجیتال بهره ببریم.

رییس مرکز ملی فرش ایران ضمن اشاره به همکاری های متقابل با استانداری، تصریح کرد: از شما می خواهم تسهیلات ویژه برای تکمیل زنجیره تامین و تولید، بازاریابی را در اختیار متقاضیان قرار دهید.

کد خبر: ۴٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha