۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کاهش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در ایلام
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام خبر داد

کاهش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در ایلام

ایلام- چاغروندی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از کاهش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در استان ایلام در سال جاری خبر داد.

 علی اصغر چاغروندی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: توسعه و تجهیز جایگاه های سی ان جی و نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی با مصرف سوخت پاک، باعث رشد ۲۰ درصدی مصرف سی ان جی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شده است.

وی با اشاره به مصرف روزانه ۱۴۷ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در استان افزود: این‌ میزان معادل صرفه‌جویی ماهیانه نزدیک به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با اشاره به مصرف دیگر فرآورده های نفتی یادآور شد: با توجه به محدودیت‌های تردد و پروتکل‌های بهداشتی حاکم در جامعه و کاهش ترددها، مصرف فرآورده‌های نفتی در استان در جاری کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در استان ایلام در سال جاری، گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ خودرو در استان ایلام در سامانه طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی ثبت نام شده اند.

چاغروندی افزود: همزمان با اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در کشور بیش از ۱۱۹۸ تن گاز مایع در شهریور ماه سال ۹۹ در استان توزیع شده است.

کد خبر: ۴۶٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha