۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
اموال مازاد ۱۳ دستگاه دولتی استان سمنان شناسایی شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان:

اموال مازاد ۱۳ دستگاه دولتی استان سمنان شناسایی شد

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه اموال مازاد ۱۳ دستگاه دولتی استان شناسایی شده است، گفت: شناسایی و فروش اموال مازاد یکی از راه‌های چابک سازی دولت است.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه منصوری در نشست کارگروه مولدسازی و فروش اموال مازاد تملیکی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری همزمان با ظهر سه شنبه با بیان اینکه  چابک‌سازی دولت یکی از اهداف مهم فروش اموال مازاد است، ابراز کرد: واگذاری امور به بخش خصوصی از اهداف مهم طرح فروش اموال مازاد تملیکی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از فروش اموال مازاد به خود دستگاه‌های اجرایی که اموال مازاداشان را اعلام کردند، براساس قانون برمی‌گردد، ابراز کرد: انتفاع این امر به دستگاه‌های اجرایی خواهد رسید و لذا مدیران این دستگاه‌ها با استانداری در این زمینه همکاری کنند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ۶۳ مورد اموال ۱۳ دستگاه اجرایی استان سمنان تا کنون شناسایی شده است، بیان کرد: دیگر دستگاه‌ها نیز باید به فکر باشند تا این امر به خوبی محقق شود.

منصوری بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای شناسایی و فروش اموال مازاد دولت تاکید کرد و گفت: نامه مرتبط با شناسایی و معرفی اموال مازاد به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ارسال شده و بر این موضوع توسط اقتصاد و دارایی استان نظارت می‌شود.

کد خبر: ۴۶٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha