۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
اجرای پویش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان
فیلم استان ها؛

اجرای پویش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان

کرمان- پویش مشق احسان و احسان سلامت به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار بازار محمد علی روح اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان ظهر امروز سه شنبه در آیین آغاز پویش مشق احسان و احسان سلامت به خبرنگاران گفت: این اقدام به جهت قدردانی از همایش ملی مشق احسان و پویش سلامت است.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۹، علیرغم شیوع کرونا متاسفانه در ۴ فروردین امسال، درگیر سیل منطقه رودبارجنوب نیز شدیم لذا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و گروه های اجرایی همکار ستاد اولین نهادهایی بودند که در منطقه حضور داشتند و توانستیم کمک قابل توجهی به این منطقه داشته باشیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان گفت: از زمانی که با کرونا درگیر شدیم تمامی کارگاه‌هایی که امکان تولید ماسک داشتند را فعال کردیم و جاهایی که امکانات بسته بندی مواد داشتند، شروع به فعالیت کردند و در نهایت توسط همین افراد ماسک هایی تولید شد و مواد ضدعفونی بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

روح‌اللهی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا کنون سه مرحله پویش همدلی و احسان در کل کشور داشته که این پویش‌ها در خصوص فرمان رهبری بوده و در سه مرحله انجام شد.

وی گفت: در مرحله اول که در ماه مبارک رمضان در استان کرمان انجام شد توزیع ۲۵ هزار بسته اقلام بهداشتی داشتیم در مرحله دوم، پویش همدلی ۴۰ هزار بسته پروتئینی توزیع شد و مرحله سوم مصادف با ظهر عید غدیر بود با کمک هیئت‌های مذهبی و تمامی فعالان توانستیم ۸۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین گروه های هدف ستاد توزیع کنیم.

روح‌اللهی یادآور شد: ستاد اجرایی در خصوص توانمندسازی و اشتغال کارهای خوبی انجام داده است و لذا قرار بر این است تا پایان سال جاری ۲۰ هزار طرح روستایی انجام شود که سهم استان هزار طرح است که در هشت استان توسط گروه های جهادی به پایان میرسد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمان گفت: در جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور ۱۵۰ مدرسه و ۱۰۰ مرکز بهداشت در کشور افتتاح شد و قرار است تا پایان سال جاری ۵۰ هزار واحد مسکونی طی تفاهم نامه در کشور ساخته شود همچنین تا پایان سال هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال روستایی در استان کرمان اجرایی می‌شود.

وی اذعان داشت: در تمامی اقداماتی که ستاد اجرایی در کشور انجام می‌دهد گروه‌های جهادی انصافا خوب در میدان حاضر شدند و به فرمایش رهبری عمل شد.

کد خبر: ۴۶٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha