۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
پایان عملیات اجرایی بخشی از خطوط اصلی فاضلاب شهر همدان
معاون شرکت آب و فاضلاب همدان خبر داد:

پایان عملیات اجرایی بخشی از خطوط اصلی فاضلاب شهر همدان

همدان - معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پایان عملیات اجرایی بخشی از خطوط اصلی فاضلاب شهر همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، فرهاد بختیاری فر از پایان عملیات اجرایی بخشی از خطوط اصلی فاضلاب شهر همدان از میدان باباطاهرتا میدان سپاه خبر داد.

بختیاری فر گفت: عملیات اجرایی بخشی از خطوط اصلی فاضلاب زیر حوزه کلکتور c شهر همدان با لوله پلی اتیلن ۸۰۰ میلیمتر به طول ۵۰۰ متر با عمق متوسط سه و نیم متر با ساخت پنج فقره منهول بتنی یکم مهر سالجاری به پایان رسید.

وی افزود: با اجرای این کلکتور فاضلاب مناطق بازار همدان، خیابان باباطاهر، همچنین فاضلاب کانال سنتی که قبلاً به رودخانه تخلیه می‌شد جمع آوری و به تصفیه خانه فاضلاب همدان هدایت شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اهمیت این پروژه اضافه کرد: به دلیل احداث تقاطع غیر همسطح در میدان سپاه همچنین تاسیسات زیرساختی متعدد در این منطقه در صورت عدم اجرای این کلکتور در این مقطع زمانی بعد از احداث پل، اجرای کلکتور ممکن نبوده و هرینه های فراوانی را به شرکت آب و فاضلاب تحمیل می‌کرد که با پیگیری‌های فراوان حوزه معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب و امور آبفای شهر همدان عملیات اجرایی با زمان مناسب و بدون وارد آمدن خسارت به تاسیسات زیرساختی به پایان رسید.

کد خبر: ۴۵٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha