۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در اردبیل پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در اردبیل پرداخت شد

اردبیل- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی با کمترین میزان انحراف پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم رحیمی صبح سه شنبه در هشتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل که با حضور معاون وزیر و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در محل استانداری برگزار شد با اشاره به طرح‌های اشتغال روستایی همزمان با روز روستا اظهار داشت: ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی با کمترین میزان انحراف پرداخت شد.

وی با بیان اینکه پیگیری تخصیص مرحله پنجم اعتبارات اشتغال روستایی به جهت افزایش قیمت مواد اولیه بسیار ضروری است، افزود: امکان اعطای مرحله پنجم تسهیلات اشتغال روستایی در قالب سرمایه در گردش به عاملیت کارآفرینی امید به جهت تورم از نیازهای اصلی طرح‌های اشتغالزایی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل بیان کرد: افزایش اختیارات استانی صندوق کارآفرینی امید از شش میلیارد تومان برای تسریع در روند پرداخت تسیلات مورد توجه قرار گیرد.

پیگیری‌های لازم برای تخصیص منابع مرحله پنجم اشتغال روستایی
همچنین مدیرعامل صندوق کارآفرینی‌امید نیز در این جلسه با اشاره به ۲۲ طرح افتتاح شده در روستاهای اردبیل بیان کرد: انعکاس و بهره‌برداری از دو طرح روستایی در یک سال اخیر در سطح ملی و با حضور تصویری رئیس جمهور در استان نتیجه زحمات دستگاه‌ها است و تلاش خواهیم کرد تا جای ممکن طرح‌های اشتغالزایی را در روستاها گسترش دهیم.

اصغر نورالله‌زاده تصریح کرد: همدلی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفتار بسیار مناسب برای توسعه خدمات بوده و این مهم در استان اردبیل به خوبی قابل مشاهده است.

وی افزود: مدل همکاری صندوق بازنشستگی و آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای تجهیز آموزشگاه‌ها، حمایت از مهارت دیده‌گان و اشتغال‌زایی بر اساس ایجاد مدل شبکه فروش و برندینگ پس اجرا در استان با حمایت صندوق کارآفرینی امید در سطح کشور قابلیت اجرایی دارد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی‌امید با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم برای تخصیص منابع مرحله پنجم اشتغال روستایی درحال انجام است، تصریح کرد: سازوکارهای لازم برای پرداخت تسهیلات سرمایه گردش به طرح‌های اشتغال روستایی به عاملیت صندوق کارآفرینی امید در راستای تثبیت اشتغال و جلوگیری از ریزش نیروی کار تعریف و اجرایی خواهد شد.

کد خبر: ۴۵٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha