۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
سطح پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گسترش می یابد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

سطح پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گسترش می یابد

بوشهر- حیدریه، مدیرکل دفتر سرمایه ‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر بر لزوم گسترش سطح پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر تاکید کرد.

ضرغام حیدریه در حاشیه نشست هم‌اندیشی با کارگزاران صندوق بیمه کشاورزان، روستایان و عشایر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، خواستار گسترش سطح پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شد و ضمن برشماری برخی از مزایا و ویژگی‌های خدمات صندوق حمایت از عشایر و روستاییان ، اطلاع رسانی و تبیین این موارد برای جامعه هدف را خواستار شد.

مدیرکل دفتر سرمایه ‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر بیان داشت: توجه به مناطق محروم، گسترش عدالت و خدمات رسانی به کشاورزان، روستاییان و عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم است و باید با یک دیدگاه تحولی در راستای افزایش سطح پوشش بیمه‌ای آنان اقدام کرد که این مهم در دو سال اخیر عملیاتی شده و امید است این روند همراه با افزایش کیفیت خدمات ادامه یابد.

حیدریه افزود: هرچند جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی اکثراً از قشر مولد و تولید کننده ساکن در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت هستند اما با توجه به نگاه ویژه استاندار به مقوله سرمایه گذاری و اشتغال انتظار است مسئولان ملی صندوق بیمه اجتماعی در بحث سرمایه‌گذاری نیز خدمات خود در استان را آغاز کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از کسب رتبه‌های برتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر در سطح کشور، از زحمات کارگزاران برتر استانی قدردانی کرد.

کد خبر: ۲۵۱٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • پاکدل IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 0
      بیمه کشاورزی برای گندم..پارسال بیمه کردیم. گفتن نهایت پانزدهم خرداد خسارت میدن..گلستان امسال با خشکسالی که گفتن بیسابقه بوده .خبری از غرامت نیست.امروز پنجم ابان
    • پاکدل IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 0
      بیمه موقع پول گرفتن هزار وعده وعید میده..موقع غرامت کشی جواب تلفن ات هم نمیده..گلستان بیمه گندم که خشکسالی بیسابقه گفتن..هنوز غرامت ندادن پنجم ابان