۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
فعالیت سامانه بارشی در نوار شمالی
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

فعالیت سامانه بارشی در نوار شمالی

احمدی، کارشناس هواشناسی اعلام کرد:‌ کماکان سامانه بارشی در نوار شمالی کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش بازار، معصومه احمدی گفت:‌ در بخش‌هایی از شمال و شمال غرب دامنه‌ها و ارتفاعات البرز و بخش‌هایی از شمال شرق کشورمان بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد دربرخی اوقات همراه با مه را پیش بینی می‌کنیم.

وی گفت: این سامانه بارشی تا پایان هفته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: اوج و شدت فعالیت بارش‌ها را فردا شاهد خواهیم بود، اما شدت بارش‌های امروز در آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان و دامنه‌های البرز مانند زنجان، قزوین، البرز، تهران و خراسان شمالی پیش بینی می‌شود.

احمدی ادامه داد: بارندگی‌ها می‌تواند منجر به آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و طغیان آب رودخانه‌ها شود که در این خصوص هشدار صادر شده است.

وی گفت:‌ آب‌های منطقه‌ای دریای خزر در شمال کشورمان مواج و متلاطم است و به لحاظ شرایط دمایی نیز با ورود توده هوای خنک کاهش محسوس دما را در نوار شمالی کشورمان پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: ‌در پایتخت نیز تا روز جمعه به تناوب بارش باران همراه با رعد و برق خواهیم داشت. شدت بارش‌ها برای امروز و فردا پیش بینی شده است و دما در گرمترین ساعات به حدود ۲۰ تا ۲۱ می‌رسد، اما ماندگاری هوای خنک را در تهران شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۴۵٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha