۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
تلاش مسئولان یزدی تصویب پایین‌ترین نرخ نان است/ کارگران نانوایی‌ها همچنان ناراضی
رئیس اتحادیه نانوایان یزد:

تلاش مسئولان یزدی تصویب پایین‌ترین نرخ نان است/ کارگران نانوایی‌ها همچنان ناراضی

یزد- پیروزی‌فرد، رئیس اتحادیه نانوایان یزد با بیان اینکه مسئولان استان تأکید دارند نرخ نان در استان همچون سال‌های قبل کمتر از دیگر استان‌ها باشد، افزود: اما این شرایط معیشت کارگران نانوایی‌ها را تأمین نمی‌کند.

جلال پیروزی‌فرد، در گفتگو با خبرنگار بازار در مورد نرخ جدید نان در یزد، گفت: از اتحادیه نانوایان خواسته شده است نرخ انواع نان در استان‌های همجوار را گرفته و بر اساس قیمت نان در دیگر استان‌ها، نرخ نان در یزد را نیز پیشنهاد دهند.

رئیس اتحادیه نانوایان یزد افزود: امسال نیز همچو سال‌های گذشته مقامات از اتحادیه خواسته‌اند که نرخ نان یزد را از دیگر استان‌ها پایین‌تر پیشنهاد دهیم و ما نیز نرخ را چند درصد پایین‌تر از دیگر استان‌ها به استاندار یزد اعلام کردیم.

پیروزی‌فرد تصریح کرد: اتحادیه همواره دو تا سه درصد نرخ نان را پایین‌تر از دیگر استان‌ها پیشنهاد داده است، اما در نهایت قیمت نهایی نان ۱۰ الی ۱۵ درصد کمتر از دیگر استان‌ها مصوب شد.

او با بیان اینکه جلسات بعدی در خصوص تعیین نرخ نان در یزد در شرکت غله برگزار خواهد شد، گفت: در جلساتی که پیش از این برگزار شده بود، همچنان اتحادیه معترض بود چراکه نرخ مدنظر مسئولان با میزان هزینه‌ها و دستمزد کارگران نانوایی‌ها فاصله دارد.

رئیس اتحادیه نانوایان یزد ضمن بیان اینکه اتحادیه نانوایان بی‌اطلاع از تورم و دردهای کنونی جامعه نیست، یادآور شد: کارگران نانوایی مجبورند تک شغل باشند و از آنجایی که دستمزد فعلی برای ادامه حضور آنها در شغل نانوایی مقرون به صرفه نیست؛ باید فکری به حال افزایش انگیزه آنها برای تداوم در این شغل داشت.

کد خبر: ۴۵٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha