۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
نخستین پایانه شیلاتی گلستان در گمیشان راه اندازی می‌شود
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان:

نخستین پایانه شیلاتی گلستان در گمیشان راه اندازی می‌شود

گمیشان - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با اشاره به اینکه گمیشان از شهرهای کمتر توسعه یافته و نقاط محروم کشور است، گفت: در راستای محرومیت‌زدایی نخستین پایانه شیلاتی گلستان در گمیشان راه‌اندازی می‌شود.

حسن پهلوری در گفتگو با بازار اظهار کرد: گمیشان یکی از ۳۱ شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته کشور است و براساس برنامه‌های مسئولان قرار است هر دستگاه اجرایی متولی بخشی از کار در این منطقه شود.

وی افزود: در راستای اجرای این برنامه و محرومیت‌زدایی، صندوق کارآفرینی امید راه‌اندازی نخستین پایانه شیلاتی گلستان در شهرستان سیل‌زده گمیشان را در دستور کار قرار داده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در ۷۶ غرفه ساخته و تکمیل و زمینه اشتغال ۱۵۲ نفر فراهم می‌شود.

پهلوری با بیان اینکه این پروژه هم‌اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روند اجرای آن متوقف است، توضیح داد: تلاش داریم با امضاء تفاهم‌نامه و همکاری سرمایه‌گذار و فرمانداری گمیشان این پروژه را تکمیل کنیم.

وی تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه تهیه غرفه‌ها با پرداخت تسهیلات پنج ساله از سوی صندوق کارآفرینی امید به سرمایه‌گذار تأمین و تنها ۱۰ درصد از هزینه آورده غرفه‌داران خواهد بود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با اشاره به اینکه نخستین پایانه شیلاتی استان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: به زودی تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذار انجام و در فاصله کمتر از شش ماه این پروژه افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۴٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha