۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
زنجان در زمینه دانش‌بنیان و ایده‌های فناور نیازمند جذب سرمایه‌گذار است
رئیس پارک علم و فناوری زنجان:

زنجان در زمینه دانش‌بنیان و ایده‌های فناور نیازمند جذب سرمایه‌گذار است

زنجان- رئیس پارک علم و فناوری زنجان گفت: زنجان جزو استان‌هایی است که در زمینه دانش‌بنیان و ایده‌های فناور نیازمند جذب سرمایه‌گذار است.

به گزارش خبرنگار بازار، داود مرادخانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری که در محل پارک علوم و فناوری استان زنجان برگزار شد، گفت: کارهای کارآفرینی در استان با سرعت قابل توجهی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: ایده‌های فناور در استان توانسته در حدود ۶۰۰۰ سفارس دریافت کرده و در نمایشگاه دبی نیز حضور موفقی داشته باشد.

رئیس پارک علم و فناوری زنجان، گفت: حال پارک علم و فناوری استان خوب است و  برای دست‌یابی به هم‌افزایی، همه باید در یک راستا حرکت کنیم.

مرادخانی تاکید کرد: با گذشت چند سال از فعالیت پارک علم و فناوری در استان زنجان، هنوز جایگاه این پارک در جامعه نهادینه نشده است.

وی به تشکیل بازیگران اکوسیستم استارتاپی با حداقل‌ها به عنوان یکی از کارهای مهم پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و گفت: این اقدام در حال توسعه است و طی سه سال گذشته محقق شده است.

رئیس پارک علم و فناوری زنجان، تصریح کرد: باید افراد موفقی را وارد کسب و کار فناورانه کرد و افراد آموزش، ایده‌پردازی، تیم‌سازی و تولید محصول را طی کنند.

مرادخانی افزود: یکی از نقایص و کاستی‌های استان زنجان نبود شتاب‌دهنده در این منطقه است و  باید تلاش کنیم تا این مهم در استان مستقر شود.

استان زنجان در زمینه دانش بنیان و ایده های نو نیازمند سرمایه‌ گذار است
وی یاد آورشد: زنجان جزو استان‌هایی است که در زمینه دانش‌بنیان و ایده‌های فناور نیازمند جذب سرمایه‌گذار است.

رئیس پارک علم و فناوری زنجان، ابراز داشت: تا زمانی که نسبت به گسترش اکوسیستم استارتاپی اقدامی صورت نگیرد، قادر نخواهیم بود در حوزه‌هایی چون برق، کشاورزی، صنایع‌دستی و شرکت‌های دانش‌بنیان به نتایج مطلوب برسیم.

مرادخانی از افتتاح و آغاز به کار نخستین پایانه صادراتی فرش دستباف کشور در زنجان خبر داد و گفت: در مجموع ۳۰۰شرکت فناور و استارتاپ در مراکز رشد و پارک فناوری زنجان مستقر هستند.

کد خبر: ۴۵٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha