۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
واریز ۲ هزار میلیارد ریال عوارض وصولی به حساب شهرداری‌های زنجان
مدیرکل امور مالیاتی زنجان خبر داد:

واریز ۲ هزار میلیارد ریال عوارض وصولی به حساب شهرداری‌های زنجان

زنجان - مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از دو هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال عوارض وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

میر حیدر رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با اجرای طرح جامع مالیاتی، تمام خدمات به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می شود، اظهار کرد: خوشبختانه دیگر نیازی به مراجعه حضوری مودیان نیست.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال عوارض وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های زنجان پرداخت شده و طی سال گذشته هم بیش از دو هزار و ۵۵ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده بود.

رضوی ابراز کرد: طی ۱۰ سال گذشته عوارض پرداختی از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های زنجان روند صعودی داشته است.

وی افزود: یکی از مشکلات مهم و دغدغه اصلی تولید کنندگان زنجان، بحث مالیات است و در این زمینه امور مالیاتی استان همکاری لازم را با سرمایه گذاران دارد.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان تصریح کرد: امیدواریم سرمایه گذاران نسبت به پرداخت مالیات همکاری لازم را با امور مالیاتی استان داشته باشند.

کد خبر: ۴٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha