۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
 ۲۲ میلیون تن کالا در بنادر بوشهر تخلیه و بارگیری شد
در نیمه نخست امسال؛

۲۲ میلیون تن کالا در بنادر بوشهر تخلیه و بارگیری شد

بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری ۲۲.۸ میلیون تن کالا و بیش از ۹۲ هزار تی‌ای‌یو کانتینر در شش ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سیاوش ارجمندزاده گفت: در نیمه نخست امسال ۲۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

ارجمندزاده افزود: حجم تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی پنج میلیون و ۸۲ هزار تن است که از این میزان ۵۰۰ هزار تن آن تخلیه و چهار میلیون و ۵۸۲ هزار تن بارگیری شده است.

وی عنوان کرد: حجم تخلیه و بارگیری در بخش کالای نفتی نیز ۱۷ میلیون ۷۶۳ هزار و ۸۳۷ تن است که از این میزان تخلیه و بارگیری، سه میلیون و ۱۴۰ هزار و ۳۰۷ تن تخلیه و ۱۴ میلیون ۶۲۳ هزار و ۵۲۶ تن بارگیر شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص میزان حجم تخلیه و بارگیری کانتینر نیز اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال و با توجه به لایروبی انجام شده در بندر بوشهر میزان تخلیه و بارگیری کانتینر ۹۲ هزار ۱۴۴ TEU بوده است.

وی همچنین اضافه کرد: میزان تردد شناورها در بنادر استان در این مدت پنج هزار و ۹۷۶ فروند است که در این میان سه هزار و ۲۴ فروند ورودی شناور و دو هزار و ۹۵۰ فروند شامل شناورهای خروجی است.

ارجمند زاده بیان کرد: در بحث جابجایی مسافر نیز تعداد ۱۳۲ هزار و ۳۷۰ نفر مسافر در شش ماه نخست امسال از بنادر استان جابجا شده‌اند.

کد خبر: ۴۵٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha