۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی حاصل‌شده است
با همت فرزندان ایران؛

تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی حاصل‌شده است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی حاصل زحمات فرزندان ملت و زیر سایه نظام اسلامی محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار، عبدالکریم گراوند در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی دهه فجر جنوب استان بوشهر با تبریک دهه فجر اظهار داشت: هر کسی توسعه عسلویه را می‌بیند باید به جمهوری اسلامی ببالد.

وی تصریح کرد: در شرایط سخت تحریمی اما نخبگان و متخصصان کشور در عرصه صنایع نفت و گاز در پارس جنوبی رشته‌های وابستگی را پاره کردند و اقدامات ارزشمند شرکت‌های دانش‌بنیان در پارس جنوبی گواه این مدعا است.

گراوند افزود: اکنون که سردمداران آمریکا و متحدانش جنگ اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کردند برای زمین‌گیر کردن کشور از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند اما پارس جنوبی از موارد نادر است که در یک‌زمان ۲۰ ساله باوجود تحریم‌های ظالمانه در عرصه نفت و گاز شاهد توسعه روزافزون هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نظام اسلامی در جهت توسعه و آبادانی کشور حرکت می‌کند، اظهار داشت: در شرایط سخت تحریم که دشمنان با همه ابزارهایشان می‌خواهند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند اما نظام اسلامی در راستای توسعه و آبادانی کشور حرکت می‌کند.

استاندار بوشهر گفت: هر کسی توسعه عسلویه را می‌بیند باید به جمهوری اسلامی ببالد، تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی حاصل زحمات فرزندان ملت و زیر سایه نظام اسلامی محقق شده است.

وی تصریح کرد: با وجود موانع و مشکلات در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عملاً شاهد تحریم کشور بودیم، بعدازاینکه دشمنان در جنگ هم توفیقی حاصل نکردند جنگ اقتصادی را بر این کشور تحمیل کرده تا نظام را از پای در بیاورند.

استاندار بوشهر افزود: جنگ تحمیلی موجب شد کشور بنیه دفاعی خود را تقویت کند و امروز افتخار می‌کنیم که در حوزه نظامی به‌جایی رسیدیم که دشمن در محاسبات خود در عرصه نظامی، با برخورد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات بوشهر در حوزه آب گفت: در بخش آب طی دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته به‌طوری‌که ۶۰۰ کیلومتر شبکه آب در روستاهای استان بازسازی‌شده و ۱۵۰ هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن در استان در دست اجرا است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همین روند خدمات در بخش آب بدون شک در شهرستان کنگان هم محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: دستورات لازم برای آغاز عملیات اجرایی اسکله کنگان داده‌شده و این امر محقق می‌شود.

کد خبر: ۴٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha