۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
استفاده از ماسک در محیط کار برای همه کارکنان و ارباب رجوع الزامی است
استاندار تهران:

استفاده از ماسک در محیط کار برای همه کارکنان و ارباب رجوع الزامی است

محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به لزوم اجرای دستورالعمل‌های کرونایی گفت: ارائه خدمت به مراجعان فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، انوشیروان محسنی بندپی اظهار داشت: با توجه به گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا و اهمیت اجرای صحیح و دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و گزارش‌های نظارتی مبنی بر کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان و کارکنان ادارات دولتی ادامه داد: ضمن تأکید مجدد بر اجرای صحیح و دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی بیماری کرونا، تشدید نظارت و تعیین تدابیر جدی در کنترل و ارزیابی نحوه اجرای شیوه نامه مورد اقدام و مراقبت قرار گیرد.

استاندار تهران تصریح کرد: استفاده از ماسک در محیط کار برای همه کارکنان و ارباب رجوع الزامی است و از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی‌کنند، خودداری شود.

محسنی بندپی سپس گفت: رعایت نشدن ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی توسط کارکنان از جمله ارائه خدمت به مراجعان فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب می‌شود و لازم است مدیران بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور اقدام کنند.

کد خبر: ۴۵٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha