۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
۲ واحد تولیدی در شهرستان بناب افتتاح شد
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

۲ واحد تولیدی در شهرستان بناب افتتاح شد

بناب- واحدهای تولیدی فرآوری کشمش و تولید سویا در شهرستان بناب و با حضور حمیدرضا قاسم زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر عصر امروز واحد تولیدی فرآوری کشمش صدرا گستر بناب با اشتغال زایی ۳۵ نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال و ۷۰۰ مترمربع زیربنا احداث شده است.

رعایت استانداردهای بین المللی ضروری است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این واحد تولیدی گفت: لازمه رقابت تولیدکنندگان داخلی در بازارهای جهانی رعایت استانداردهای بین المللی است و در غیر این صورت امکان رقابت برای صادرکنندگان وجود نخواهد داشت.

قاسم زاده افزود: برای افزایش صادرات باید تولیدات خود را با بهترین کیفیت و بر اساس نیاز بازارهای جهانی و درخواست مشتریان خارجی در بازارهای جهانی عرضه کنیم.

کارخانه تولید سویا در بناب افتتاح شد

این گزارش حاکی است، همچنین به همین مناسبت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم شهرستان بناب کارخانه تولید سویا در بناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

امین رفیعی فرماندار بناب در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی اظهارکرد: میزان تولید سویا در این واحد ۲۰ هزار تن است که نقش مهمی را در تولید سویای استان آذربایجان شرقی خواهد داشت.

به گفته وی، این کارخانه به عنوان اولین کارخانه تولید کننده سویا با حمایت های جهاد کشاورزی و همکاری شرکت برق، امور آب، آب و فاضلاب شهری و گاز افتتاح شده است که با راه اندازی این واحد تولیدی برای ۵۰ نفر در فاز اول بطور مستقیم و برای ۱۵۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال زایی فراهم می شود.

کد خبر: ۴٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha