۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
پل معلق تنگه شیرز لرستان افتتاح می‌شود/ رونمایی از کتاب ریل تور گردشگری
معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان:

پل معلق تنگه شیرز لرستان افتتاح می‌شود/ رونمایی از کتاب ریل تور گردشگری

لرستان- فلاح‌وند، معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان گفت: پل معلق تنگه شیرز و کمپ گردشگری درب گنبد به بهره ‎برداری می‌رسد.

اسکندر فلاح وند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ما هر ساله در هفته گردشگری، برگزاری نمایشگاه و تورهای گشتی داشتیم ولی امسال تمام برنامه‌های کشور منوط به افتتاحیه و کارهای زیرساختی در حوزه عمرانی و اقتصادی شده است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته گردشگری با تأخیر آغاز می‌شود، افزود: برگزاری تور گردشگری با قطار گردشگری در مسیر دورود، رونمایی از کتاب ریل تور گردشگری، مرمت و بازسازی باشگاه افسران و مرمت ورودی قلعه فلک الافلاک از جمله برنامه‌های استان برای هفته گردشگری بود اما اجرای آن منوط به حضور وزیر میراث فرهنگی شد که وزیر اواخر مهرماه به استان سفر می‌کند.

معاون گردشگری لرستان عنوان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که با حضور وزیر گردشگری در استان اجرا می‌شود می‌توان به افتتاح فاز یک بهسازی تجهیزات گردشگری گهر، پل معلق تنگه شیرز، کمپ گردشگری درب گنبد و زیرساخت‌های گردشگری سراب زرد که شامل آلاچیق، نمازخانه و سرویس بهداشتی است اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یک سفره خانه سنتی در شهرستان ازنا و یک سفره خانه در دلفان نیز افتتاح می‌شود همچنین مرمت حمام تاریخی الیگودرز، قلعه باجول و خانه ابوالقاسم پور خرم‌آباد از دیگر مواردی است که با حضور وزیر گردشگری در لرستان انجام خواهد شد.

فلاح وند تصریح کرد: کرونا در حوزه گردشگری حدود ۱۲۲ هزار میلیارد خسارت به استان وارد کرده که نزدیک به ۱۰۰ میلیارد آن در بخش تاسیسات گردشگری، اقامتی و پذیرایی بوده است.

کد خبر: ۴۵٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha