۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
۲۲۰ هکتار زمین به واحدهای صنعتی استان سمنان واگذار شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان:

۲۲۰ هکتار زمین به واحدهای صنعتی استان سمنان واگذار شد

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان با بیان اینکه طی ۱۸ ماه گذشته ۲۲۳ هکتار زمین به واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی استان واگذار شده است، گفت: ۱۱۳ هکتار از این میزان فقط از ابتدای سال ۹۹ تا کنون واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل بویه صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه در ۱۸ ماه اخیر، توانسته‌ایم ۲۲۳ هکتار زمین به واحدهای صنعتی استان در شهرک‌های صنعتی واگذار کنیم، بیان کرد:  این کار با هدف رونق تولید و تسهیل شرایط واحدهای صنعتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱۳ هکتار از این میزان در نیمه نخست سال ۹۹ واگذار شده است، تاکید کرد: ۱۰۳ هکتار زمین نیز در سال ۹۸ به واحد های صنعتی واگذار شده بود.

مدیرعامل شهرک صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه بزرگترین چالش توسعه صنعتی این استان کمبود آب است، ابراز داشت:  استفاده از آب های نامتعارف و انتقال آب برای رفع این چالش در کوتاه مدت در دستور کار قرار دارد که از جمله آن می توان به خرید پساب تصفیه خانه فاضلاب سمنان از شهرداری سمنان اشاره کرد. 

آل بویه با بیان اینکه رایزنی هایی با شهرداری سمنان برای تامین آب شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان صورت گرفته است، تاکید کرد: از این راه بخشی از آب مورد نیاز تولید در سمنان تهیه می شود.

وی با بیان اینکه سیاست شهرک‌های صنعتی استان سمنان به دلیل تمایل فعالان اقتصادی به سرمایه‌گذاری، توسعه شهرک‌ها است، ابراز داشت: طرح‌ توسعه‌ در شهرک صنعتی ایوانکی، شاهرود و سمنان و گرمسار از جمله پروژه‌های توسعه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

به گزارش خبرنگار بازار، کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

کد خبر: ۴۵٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha