۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
 تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۱، با قیمت پایین به بازار می آید
بهترین فرصت خرید برای هیبرید سواران در بازار جهانی

تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۱، با قیمت پایین به بازار می آید

کمری هیبریدی ۲۰۲۱ علیرغم تغییرات عمده، در بازارهای جهانی با کاهش قیمت قابل توجهی مواجه شده است. این درحالی هست که خودروهای مجهز به پیشرانه بنزینی درحال افزایش یا تثبیت قیمت خود هستند.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی تویوتا محصول پر فروش خود یعنی کمری هیبریدی را برای سال ۲۰۲۱ با تغییرات عمده و به روزرسانی جذاب روانه بازار خواهد کرد. کمری هیبرید با تریم XSE علاوه بر تغییر در تریم، ایمنی قابل توجهی را نیز به لطف سیستم‌های جدید تویوتا کسب کرده است.
کمری هیبریدی ۲۰۲۱ علیرغم تغییرات عمده مواجه بوده، اما گمانه زنی‌های از احتمال کاهش قیمت این خودرو در بازارهای جهانی وجود دارد. این درحالی هست که خودروهای مجهز به پیشرانه بنزینی درحال افزایش یا تثبیت قیمت خود هستند.
قیمت پایه کمری هیبریدی معادل ۲۸۲۶۵ دلار بوده که نسبت به سال قبل ۱۱۶۰ دلار افت قیمت را تجربه کرده است. براین اساس احتمال افت قیمت در مدل ۲۰۲۱ وجود دارد. این درحالی است که مدل بنزینی این خودرو قیمت ۲۵۹۶۵ دلار دارد. این قیمت نسبت به سال گذشته تثبیت داشته است. گفتنی است که کمری با کیت تی دی آر با افزایش قیکن ۱۰۱۵ دلاری مواجه بوده است.
پیشتر به سیستم ایمنی تویوتا در کمری هیبریدی اشاره کردیم، این سیستم مجهز به تعدادی دوربین، سنسورهای راداری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمکی تقاطع و حفط مسیر بین خطوط است. تویوتا کمری هیبرید ۲۰۲۱ اکتبر امسال به بازار معرفی و قیمت گذاری خواهد شد. شرکت خودروسازی تویوتا تاکنون در مورد قیمت این محصول اعلام رسمی نداشته است.

کد خبر: ۴۵٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha