۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
تعمیر و راه اندازی مجدد ۲۰۰ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان
رئیس اداره ماشین آلات راهداری همدان خبر داد:

تعمیر و راه اندازی مجدد ۲۰۰ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان

همدان - آزادی؛ رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به ضرورت استحکام ماشین الات راهداری برای گذر از زمستان سخت گفت: ۲۰۰ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان تعمیر و راه اندازی شده است.

آرش آزادی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ضرورت استحکام ماشین الات راهداری برای گذر از زمستان سخت گفت: ماشین آلات راهداری استان همدان توان عبور از زمستان سخت را دارد.

وی گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی، راهداری استان همدان پیگیر است تا برای بازسازی و ساخت بعضی از قطعات و همچنین تعمیرات اساسی ماشین الات سنگین و نیمه سنگین خود، از توان نیروهای مجرب راهداری استفاده کند که این امر موجب کاهش بسیاری از مشکلات می‌شود.

آرش آزادی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات، فرسودگی ماشین آلات، گرانی و کمبود قطعات و لوازم یدکی تعداد ۲۰۰ دستگاه از ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری استان راه اندازی و تعمیر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم راهداری استان همدان به دستگاه بیل مکانیکی، پارسال با مساعدت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دو دستگاه بیل مکانیکی خریداری و به ناوگان راهداری استان همدان اضافه شد.

آزادی یادآور شد: طی سه گذشته چهار دستگاه کامیون مجهز به نمکپاش و برف روب و سه دستگاه نمکپاش برای نصب بر روی کامیون‌های موجود خریداری و در گردنه‌های برفگیر استان همدان مستقر شده است.

کد خبر: ۴۵٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha