۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
۱۰ هزار میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کمک می‌شود
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

۱۰ هزار میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کمک می‌شود

گرمسار - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: کلیات طرح کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تصویب‌شده است.

علی‌اکبر اسدی در گفتگو با خبرنگار بازار بیان کرد: کلیات طرح لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به تصویب رسیده و خوشبختانه با اجرای این طرح می‌توانیم شاهد بروز تحولات خوبی درزمینهٔ اعتبارت شهرداری‌ها باشیم.

وی افزود: هرچند کلیات طرح لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به تصویب رسیده اما فقط دو ماده آن به کمیسیون مربوطه ارجاع شده که تا چند روز آینده درباره این مواد هم تصمیم‌گیری و طرح به شورای نگهبان ارسال می‌شود .

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: یکی از بخش‌های این مصوبه کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی به این مراکز در سال آتی است .

اسدی توضیح داد: این طرح به بخش مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بخصوص به شهرداری‌های شهرهای کوچک کمک زیادی می‌کند تا مشکلات زمینه‌های درآمد و هزینه، آئین‌نامه‌های استخدامی و پرداخت حقوق و مزایا را رفع کنند.

وی گفت: درباره موضوع مالیات بر ارزش‌افزوده و کمک به شهرداری در لایحه در آمد پایدار شهرداری ها و دهیاری‌ها نیز طی چهار سال سهم دولت و شهرداری ها به تساوی خواهد رسید و همچنین رقمی معادل ۲۰۰ هزار میلیارد ریال به شهرداری ها کمک خواهد شد.

کد خبر: ۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha