۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
بارندگی و گردباد ۱۰ میلیارد ریال به تاسیسات برق دشتی خسارت زد
مدیرعامل برق بوشهر:

بارندگی و گردباد ۱۰ میلیارد ریال به تاسیسات برق دشتی خسارت زد

بوشهر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر گفت: میزان خسارت به شبکه برق شهرستان دشتی در اثر بارندگی و گردباد بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت برق بوشهر، اردشیر مذکوری اظهار داشت: در اثر طوفان، گردباد و بارندگی روز گذشته خساراتی به شبکه برق شهرستان دشتی وارد شد که این خسارات شامل حدود پنج کیلومتر از شبکه فشار متوسط و دو دستگاه ترانسفورماتور برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: در جریان این حادثه، ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه شبکه برق فشار متوسط تغذیه کننده برق ۱۲ روستای این شهرستان قطع شد که بلافاصله با اعزام اکیپ‌های عملیاتی برقراری جریان برق به شبکه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تلاش پرسنل این شرکت برق ۷۰ در صد روستاها در کمتر از ۲ ساعت برق دار و عادی سازی بخش باقیمانده با گذشت حدود سه ساعت و در سریع‌ترین زمان ممکن با انجام مانورهای لازم و به صورت موقت برقرار شد.

مذکوری ادامه داد: میزان خسارت به شبکه برق شهرستان دشتی در اثر بارندگی و گردباد بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق افزود: با توجه به حجم بارندگی و باتلاقی شدن مسیرهای دسترسی به شبکه اصلاح شبکه به صورت اساسی در دست اقدام است و ظرف یک هفته آینده بازسازی کامل انجام می‌شود.

وی افزود: با آغاز فصل پاییز و باد و بارندگی‌های احتمالی تدابیر لازم از جمله تأمین کالاهای اساسی، تکمیل انبار بحران و … برای مدیریت حوادث مشابه اندیشیده شده تا خاموشی برق مشترکان در چنین مواقعی به حداقل ممکن برسد.

کد خبر: ۴۴٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha